onsdag 8 december 2010

Lite mer Naturdiet


Testade att blanda med bara mjölk, inte ok!
Men jag fick nog i mig ca 1 dl iaf, sen fick jag kväljningar.
Det är ju såhär det inte ska vara med pulverrace, då förstår jag att tjockisar som är vana 
vid godsaker lägger ner sin lilla diet.
Jag känner mig blåst av Naturdiet. Hur kan det vara (få vara) sån skillnad på deras färdiga shake och den man gör själv!? Dåligt, mycket dålig!
Så, Naturdiet, ni kan ju höra av er om ni känner att ni har någon bra förklaring.
Fast deras nya Choco banana såg väldigt god ut, självklart en färdig shake.
 

2 kommentarer:

  1. jag vet det är tyvärr en himlans skillnad på pulver o färdig shake, konstigt men så e det. choko banan säger du, fanns den ready to drink asså?:) låter smaskens

    SvaraRadera
  2. Yes, men jag vet inte vart. Såg den bara på deras sida :)

    SvaraRadera