tisdag 28 december 2010

Jajajaja


Skönt med lite pms

3 kommentarer:

  1. Välkommen i klubben!
    Jag är så jävla bitter!

    SvaraRadera
  2. Ison säger:
    Jag tog detta från Katrins blogg, jag tycker du ska testa spiral Jennie!

    Det var länge sen som vi pratade om min mens och en där spiralen som så många av er sa att man skulle få ökad aptit av? Stämmer inte. Nu vet jag. Man får inte ökad aptit av en hormonspiral det är ni som intalar er för att ha något att skylla er fetma på. Däremot blödde jag länge. Där hade ni rätt. Jag blödde från att jag satte in den och fyra veckor. Jag kollade med gynkan och det var helt i sin ordning tydligen. Eftersom jag inte hade ont alls. Sen kom mensen och den var helt vanlig och nu är alla blödningar ett minne blott. Alltså. Jag rekommenderar er hormonspiralen. Just det! Fan, jag glömde det viktigaste av allt. No more PMS. Inte en antydan till PMS sen den tjoffades in. Inga hormonsvängningar. Ingenting. Tur fan att jag slutade med de där lyckopillrena på en gång. Tur att jag har några hjärnceller som fortfarande funkar. Man ska inte proppa i sig piller om man verkligen inte måste. Men Åke ska jag ta och besöka när jag kommer hem. Det är skönt att prata med honom.

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag såg :)
    Men jag har ju redan en spiral vettu :P
    Dock ingen hormonspiral, men man vill helst inte byta i onödan så att säga :D

    SvaraRadera