lördag 18 december 2010

Fortfarande lördag

Jag gick nästan ut idag, inte bara utanför dörren alltså utan på fest.
Jag hade till och med bestämt vad jag skulle ha på mig, nämligen mina lila glansiga tights.
Jag duschade, fönade luggen och sen fastnade jag med mitt osminkade tryne i spegeln.
Jag började alltså klämma finnar, eller "finnar", alltså klämma så att jag kommer ha as många finnar imorgon.
Hur som helst så blev jag så ful, så det var helt kört. Inget smink kunde rädda mig denna kväll.



Här är en bild på tightsen. Om ni undrar varför det ser lite avhugget ut så hade jag en extremt opassande tröja på mig på bilden, så därför klippte jag bort den. Här var när jag hade köpt dom och bara testade dom lite "gick in dom" ni vet, därav fula skorna med.
Selma avgudar mig som ni ser. 
Ställer sig på knä och kysser mina fötter, precis som det ska vara.
Och när jag tänker efter så känns det som att det är fler som borde göra så här på mig.


En närbild på det glansiga aerobicstyget.


Nu ska jag och mitt fula tryne dricka vin och är briiiiie
(och Polly såklart).

1 kommentar:

  1. går lydigt ner på knä och kysser dina fötter :)

    SvaraRadera