torsdag 16 december 2010

Braaaaaaaaaaaa Jennie! Yeah I know!

 Jag kör lite juldeff nu skulle man kunna säga,
 jag ska nämligen snart till gymmet för tredje gången den här veckan.
Idag ska jag springa en halvmil och sen köra pump. Jag har inte kört pump på snart två år,
så imorgon kommer jag säkert inte ens inte kunna blogga pga sjuklig träningsvärk.
Så jag passar på att önska er en trevlig fredagskväll redan nu tänkte jag.
Have fun vad ni nu än ska göra.
Det enda jag har inplanerat är att äta Polly, om jag kan röra på min pollyarm vill säga.
I värsta fall kanske jag får smälta skiten och suga i mig det med sugrör.

4 kommentarer:

  1. Jag har recept på en kladdkaka med polly i.. Det kanske vore nåt :)
    Kanske inte i morgon pga träningsvärken men en annan dag :)
    Helena

    SvaraRadera
  2. ÅÅåååhhh! Ja gärna!!! :)
    Men som sagt, kanske inte imorgon, men maila jätte gärna det till mig :)
    jumpingjempa@gmail.com

    SvaraRadera
  3. jag fick nån pollyefterrätt hos lollo förra helgen, mkt god, ska be om receptet!

    SvaraRadera