torsdag 9 december 2010

Årets julkalender

Vi käkar frukost och tittar på julkalendern (JA, frukost i tv-rummet).
Jag måste säga att den är rätt bra faktiskt. Nu när vi satt och tittade så kom jag på en sak,
en sak som jag måste bekänna, inte nu, men kanske senare idag om jag hinner.
Nu ska nämligen Korven och jag till öppna förskolan. Stina och jag är i matlaget idag, så vi ska vara där heeela dagen, hur mysigt som helst! Lykke är också med såklart.
Och när jag och Selma kommer hem så kommer min norrköpingssyster och hennes norrköpingsunge på besök.
Så som ni förstår så kanske jag inte hinner göra min bekännelse idag.
Jag måste nämligen scanna in ett par gamla bilder.

1 kommentar:

  1. Tänkte tipsa om att jag har en liten bloggtävling :)
    Kika gärna in!

    http://misiing.blogg.se

    SvaraRadera