onsdag 24 november 2010

Work that ass

Jag har känt att min röv börjar försvinna, och det vill jag ju inte.
Hellre ass än baloobas!
Men för att förebygga detta så tänkte jag göra lite assmoves här hemma. På gymmet finns det inte riktigt något utrymme för att göra egna övningar. Det enda stället på gymmet är i "fria vikter rummet" och där stinker det testo i lång väg och så är det spegelväggar överallt, så där känns det inte aktuellt.
Hur som helst så sökte jag efter riktigt effektiva övningar och hittade denna.

Hur tror ni att reaktionerna skulle bli om jag körde lite sånt här i testorummet?
Ååh, jag skulle så gärna vilja veta vad hon säger! Men tyvärr så har dom tagit bort ljudet...

Jag erkänner, jag kan inte göra så här, till min stora besvikelse!
Är det någon som kan!? Johanna P? Emma R? Angelica M? Haha snälla säg! Jag vill veta hur man gör!?!?

3 kommentarer:

  1. Nej, till MIN stora besvikelse kunde inte jag heller, tror att man måste ha en latinorumpa Det kanske kan bli ett nyårslöfte, att skaffa en?

    SvaraRadera
  2. Nämen herre hur GÖR de?? ;) Skaplig rumpträning!! ;)

    SvaraRadera