måndag 1 november 2010

Nja


Jag hade inte tänkt att lägga upp något diagram idag.
Tänker att det kan vara ganska tråkigt för er att se det varje vecka.
Fast när det ser ut så här, så kan jag tro att ni tycker det är kul.
Så, varsågoda.
Över 64 kilo - check!



Personligen så är jag skit sur och tycker verkligen inte att jag förtjänar det här.
Jag har varit jätte duktig med maten, men inte kunnat träna, 
min mage ni vet...
Jag köpte en påse Polly i lördags, men den ligger faktiskt kvar i skafferiet, 
kanske käkar upp den idag lika gärna
(pms).

2 kommentarer:

  1. Är det ner till 55kg du vill? Tänk på att det där kilot kan vara vatten. Jag skiljer ofta 1-2kg i vatten från dag till dag, typisk efter graviditet du vet ;)
    Håller oxå på att kämpa med kilona, fortfarande! Just nu står det still =(

    SvaraRadera
  2. Nja, 56kg kanske, jag får se vart på vägen jag blir nöjd :)
    Jo, jag är en expert på att samla på mig massa vatten... Och det där var nog absolut vatten, för nu är det borta :P
    Det gäller att inte ge upp när man står still.
    kämpa på!

    SvaraRadera