tisdag 30 november 2010

Let it snow, let it snow, let it snow

Vi har varit ute idag

Vi kom ca 1 meter utanför dörren, fantastiskt trevligt!

Jag har skottat snö för första gången i mitt liv.
Måste nog säga att det var rätt kul, så jag förstår inte varför alla klagar så jävla mycket.
Selma tyckte dock inte att det var så himla kul att få snö i ansiktet, 
men tro inte att jag fick fälla fram sufletten på vagnen, 
för då såg hon inget och blev sur för det istället.
Den största delen snö som hon fick i ansiktet kom från den snön jag kastade. Jag kastade ju inte på henne alltså, 
men det blåser ju lite ute. Jag fick inte vända på vagnen heller, 
för då såg hon ju inte mig. 
Aja, bortsett från att hon satt och tjöt i vagnen så var det trevligt att få komma ut en sväng idag.
Här har hon bara varit ute i ca 30 sekunder, alltså inte hunnit känna av läget ordentligt

2 kommentarer:

  1. Om det här var första gången du skottade snö så kan jag förvarna dej för att skotta när det är nån plussgrad ute. DÅ är det tungt! Å DÅ gnäller man :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det kan jag tänka mig :D
    Jag kommer nog att gnälla då :P

    SvaraRadera