tisdag 23 november 2010

Hej sängen för andra gången idag

Jag har hört att man ska passa på att sova när ens bebis (joo, Selma är visst en bebis) sover.
Idag är det så himla mysigt väder, så jag ska nog faktiskt gå och lägga mig nu när korven ska sova. Inte så vanligt för mig, kanske har hänt max 3 gånger sedan Selma föddes. 
Jag tycker att det är ganska äckligt med folk som sover mitt på dagen.
Som vanligt så har jag sovit mina 8 timmar, så det är inte för att jag är trött, utan för att det är så skönt att ligga i sängen när det regnar/är storm.

3 kommentarer:

  1. Haha då har jag varit äcklig typ tre gånger sen Milo kom!

    SvaraRadera
  2. Och jag har aaaaldrig varit äcklig då :P
    Sova? På dagarna?
    Njaa, nätterna är nog bättre skulle jag tro! :)

    SvaraRadera
  3. Haha :)
    Exakt det är på natten man ska sova :)
    Fast ibland så får man som sagt :P
    (iaf vi som har bebisar) tssss

    SvaraRadera