onsdag 22 september 2010

Ja, eftersom jag inte har någon iphone så ligger jag ju efter med mitt bloggande...
Så, för alla intresserade så var vi i Norrköping i söndags.
Och vad gjorde vi där!? Jo, vi var i Busfabriken (fy fan för att jobba där, all eloge till personalen) och på 2-års kalas hos min systers barn.

Födelsedagsbarnet dansar av glädje

Väldigt söt tårta

Den här gillar inte jag

Daniel var nog lite rädd för att tappa bort Selma.

Han hade dock inte stenkoll hela tiden.

Nora och Leon fixade ett eget bollhav till Selma.

Vi var sugna på att klättra omkring i alla små gångar med Nora och Leon,
men dom försvann rätt snabbt, så vi drack lite kaffe istället.

Selma chillade i en gåstol. Hon har ingen egen (för att vi inte vill att hon ska ha det)
så hon vet inte att man kan röra sig med den,
utan kände mer att hon fick till ett bra och skönt häng.

Nora och Leon vann varsin boll från en sån där "klomaskin"

Lyckas man få upp en boll med en sån maskin,
så måste man ju spela igen.

Och igen

Oigen, oigen,oigen, oigen, oigen, oigen, oigen
Dom var grymmast, som vanligt.


1 kommentar:

  1. Det är måste vara rekord!!! det är ju skitsvårt att få upp dem. Sist vi var där var det en pappa som gjorde av med 100 spän (10 försök) och fick inget - ha ha. Bra jobbat Nora och Leon!! Hm Selma är ibland rädd för vissa människor hon känner - men krokodiler är alltså helt ok - ser nästan ut som hon siktat in sig med sin pussmun :)

    SvaraRadera