onsdag 29 september 2010

I måndags hängde jag med min instruktörsgranne 
Stina på det här mördarpasset
(Hardline)
Uppneruppneruppner, så fort som möjligt i 1 minut, eller om det var 30 sekunder, 
sen byte till nästa maskin.
18 maskiner, 3 varv.
Självklart är det motstånd i maskinerna.
Ett pass jag varmt rekommenderar.


Idag gjorde hon däremot så att jag blev helt sjukt sugen på chokladbollar
(Jag säger chokladbollar helt naturligt och har alltid gjort det).


Nora och jag slog till på en dubbelsats direkt.
När vi var färdiga så skickade jag ett mms till Stina och skrev att jag ansåg att mitt 
kvällsbak var hennes fel. Det lät så gott när hon sa "hemmagjorda chokladbollar" förut idag nämligen. 
Hon sa det på ett sånt läskande sätt.
Hon skickade genast ett mms tillbaka med endast några få chokladbollar kvar på ett litet fat
och skrev att hennes kille hade fått åka och köpa mer ingredienser, ha ha!
Stina, jag tror att vi måste träna, snarast!

2 kommentarer:

  1. Mohahaha!!
    Ja vi måste träna snarast! Kollar schemat och återkommer.
    Fast grymt goda chokladbollar... Mums!

    SvaraRadera
  2. Jaaa, skit gott!
    Måste fixa fler i helgen :D

    SvaraRadera