torsdag 23 september 2010

Daniel och jag har fått den fantastiska möjligheten att få träna tillsammans
någon gång ibland. Yepp, jag har börjat träna och det är så skönt!
Men tro inte att vågen visar något annat än det där jävla 66,6kg!!!
Eller jo, på fredagar brukar jag faktiskt väga 65,5kg,
men sen på måndagen så väger jag 66,6kg igen.
Jag tar nämligen min "ätardag" fredag, lördag och söndag... Inget jag rekommenderar,
fast det är väldigt trevligt!
Aja, skit samma, jag återkommer som sagt med ett diagram när jag är nere på 65kg igen,
då även på en måndag.
Igår var en sån dag när Daniel och jag kunde träna tillsammans. Han är ju för övrigt inte kvar på det här gamla gymmet, utan har bytt upp sig till mitt gym, ha ha!
Korven lämnade vi hos sin farmor och farfar,
som ställer in sina egna planer om Selma ska komma på besök, cute!
Inte för att jag och Daniel tycker att dom ska det såklart, men dom gillar Selma helt enkelt.
Efter träningen när vi skulle hämta Selma så hade dom fixat sallad, strålande!



Nytränade.
Jag är inte brun alltså, utan jag blir knallröd i ansiktet när jag har tränat.
Gärna fläckvis...

Vi åkte skit fort (inte snabbare än man får köra såklart)
för att hinna se när Nora sprang i mål på VO-joggen
som är 1,5km.
I skolan tidigare på dagen så hade dom även sprungit skol-joggen.
Då hade hon sprungit en halvmil!
Jag som kände mig duktig när jag hade sprungit 3km på löpbandet på gymmet,
utan att stanna en enda gång.
Snora klådde mig rätt bra där.
Duktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar