torsdag 29 juli 2010

Vad hände med mina torsdagar!? och mitt tjockisdiagram!?


Diagrammet tog ju slut, jag nådde ju ett av mina delmål (alla gravkilon), så jag slappar lite nu,
med maten alltså. Men jag väger typ 65kg än, 66 och 67 ibland,
beroende på den där mensen ni vet.
Jag har fortfarande varit ganska duktig på att gå promenader,
fast inte innan frukost.
Daniel har ju semester, så då känns det som att jag med har det lite.
En del av er kanske inte såg/förstod vad jag menade med "nu kör vi" i föregående inlägg.
Daniel och jag har börjat spring!
Selma hade inget annat val än att följa med, hon gillat.
Men det är sjukt jobbigt att springa med vagnen. Inte för att den är tung eller så,
utan för att man inte kan hjälpa till med armarna när man springer, det är jobbigt.
Idag när vi var ute på våran jogg så lämnade vi Selma hos sin farmor och
farfar (Perry och Agneta ni vet) för första gången. Det gick galant,
så vi kanske kommer göra det fler gånger, nu är det kört för er Perry och Agneta,
slut på friden så att säga, ha ha ha!

Någon gång, rätt snart tänker jag.
Så ska jag göra ett nytt diagram, för mina sista sambokilon!


Har ni som klagade på solen njutit färdigt av regnet snart!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar