måndag 5 juli 2010


TÄVLING!



Nu kör vi igång med den omtalade tävlingen. Den första på min blogg!
Var med och tävla om ett valfritt tryck till ett värde av 220:- av barnboksillustratören
Bettina Johansson.

Det enda du behöver göra är att maila en motivering till mig,
varför just du ska få vinna ett av dessa fantastiskt söta tryck
(doptavla, som inte måste vara som doppresent men som är en väldigt söt och bra doppresent ) till:
jumpingjempa@gmail.com
Fler tryck finner du HÄR

Jag kommer sedan att publicera vinnarmotiveringen här på bloggen.
Alla kan vara med att delta. Har man tex ingen sån här tavla
till sina äldre barn, så är ju det här ett perfekt tillfälle att skaffa en
och sen köpa till resten av barnen, om man som mig har ett litet gäng.

Har man inte barn själv så känner man oftast någon
som har barn (här kan ni inte räkna med mig som en ni känner som har barn,
jag har sån här tavlor till alla mina barn nu men tack ändå).

Söt sak att ge bort och som helt klart uppskattas av föräldrarna.
Kanske finns
någon konstig förälder där ute som inte uppskattar
men 99,9% uppskattar, helt klart!
Så kom igen nuuuuuu!

(Bilderna får INTE kopieras)







Är dom inte helt söta!?

Här hittar ni fler tryck
http://www.bettinasdoptavlor.blogspot.com/
http://www.bettinadesign.blogspot.com/


Tävlingen håller på till måndagen den 12 juli
(i en vecka from idag då alltså)
Då jag som sagt publicerar vinnarmotiveringen här.
Så tänk en stund nu och skicka ett mail till mig sen.
För er som inte orkar vänta en hel vecka, KÖP EN NU DIREKT!
Något som är otydligt!?

Jag kommer tjata om den här tävlingen, bara så ni är förberedda på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar