tisdag 27 juli 2010

Namngivningsfesten!

Jag lovade ju att återkomma med en liten uppdatering av Selmas namngivningsfest.
Jag har alltså inte glömt, utan jag är bara jävligt seg, som vanligt.
Dagen var iaf helt fantastisk och vädret med, toppen!


Vi började dagen vid 08:00 gästerna skulle komma kl 15:00
men eftersom både jag och Daniel är rätt sega så ville vi vara ute i god tid.
Perry kom och hjälpte till att bygga upp det ståtliga partytältet.

Snygga som få och
här stod vi i väldigt många timmar,
det var knappt att vi hann kamma till oss.


Fan vad duktig jag är!
Jag bakade alltså eget bröd.
Inget jävla halvfabrikat på den här festen!
Förutom Quornfilè då..

Birger (mammas man) tog frivilligt på sig ansvaret som dörrvakt.

Tadaaaa

Johanna & Danne åkte ända från Kalmar
(Vad dom hade på sig i bilen på vägen hit hoppas jag att få se i deras blogg snart!?!?)

Hungrig
Festbarnet fick gröt och vatten, som vanligt

Ungdomsbordet och barnbordet

Gamlingsbordet

Gamlingsbordet igen, plus Selma då, på den bästa platsen

Barnbordet

Mamma fixade blomarrangemang

Daniel kan inte bara renovera, han kan även baka tårta

Det var rätt varmt ute, alla barn körde vattenkrig, såg väldigt skönt ut!

Råttan chilla med sin kattmynta

Paket

Selma öppnar sina paket

Nora fixar så att Selma får testa sina nya grejer

Det är inte vin Nora har i glaset

Efterhäng med dom bästa!



Tack till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar