tisdag 20 juli 2010




Det enda jag har att säga idag är att min äldsta dotter Nora, är helt fantastisk
(vilket vi alla egentligen redan visste såklart).
Hon har idag, för första gången i sitt liv,
cyklat ner på stan med en kompis och shoppat.
Jag tänkte säga nej först, för jag tyckte att hon var för liten.
Men då kom jag på att jag faktiskt åkte buss till Västervik för att shoppa
med en kompis när jag gick i 3:an.

Nora ska börja 5:an, så jag gav med mig mig rätt fort.
Hon tog bara med sig av sina egna pengar.
Och vad köper hon!?
Jo, födelsedagspresent till mig!!!



Nora, du är helt enkelt fantastisk!






4 kommentarer:

  1. Nora är som sagt bäst på alla sätt!! Omtänksam sötis!! Snart får du sätta henne på bussen upp till mig =) PUSS

    SvaraRadera
  2. Hhahahaa! Får man fråga vad hon köpte?

    SvaraRadera
  3. Aaaa, hon är bäst! :)
    Jag fick 1 liter jordgubbar, en marabo chokladbit (den som hon vet att jag gillar) och ett paket hårnålar, som var väldigt välbehövligt.

    SvaraRadera