lördag 17 juli 2010

Daniel och jag fixade barnvakt åt Selma igår för vi tänkte gå ut en sväng.
Men Daniel palla inte trycket så han stannade hemma, jag gick på tjejfest.
Riktigt trevligt! Och jag hade skit kul hela kvällen, många gånger så brukar man ju ha små svackor under kvällens gång, men inte!
Tack till er!


Titta vilka bra barnvakter vi hade
Selmas farmor & farfar.
Farmorn fick iaf ge henne kvällsmaten och
även lägga henne för natten för första gången, när vi var hemma alltså.
Det gick hur bra som helst!


Tuttar har en tendens att bli mindre och kläder blir då förstora.
Agneta och Perry åkte hem och hämtade dubbelhäftande tejp.
Här är det teamwork, Perry klipper tejpen och Daniel trycker dit den.
Bra skit!
Fast på dansgolvet så var jag tvungen att hålla i linnet, annars rekommenderar jag
dubbelhäftande tejp, byggtejp alltså.

Daniel hade fullt upp här hemma med att jaga våran igelkott,
hon är skit snabb!
Jag hörde den när jag kom hem vid 04 tiden i morse.
Hon (jag tror att det är en tjej för hon känns helt argsint)
satt och glafsade på något någonstans i trädgården som bara den!
Det hördes verkligen skit högt.
Jag kröp omkring i trädgården och letade men jag såg henne inte.
Så grannar: Jag kröp alltså inte för att jag var så full, utan för att hitta glafsarn.

2 kommentarer:

  1. Akta så hon inte biter dig!! Dom e lite aggressiva dom där rackarna har jag fått erfara....

    SvaraRadera
  2. Jag veeet! Jag är rädd för henne!
    Lömska små as är dom..

    SvaraRadera