fredag 23 juli 2010



Alla är som gäääälna i Västervik ikväll.

Varför!?
Jo, för att den där Lasse Winnerbäck
(jag tänker verkligen inte googla hans namn för att kolla om jag stavat rätt)
ska uppträda här, göra en spelning, eller vad man nu säger.

Jag gillar inte Lasse. Jag skulle nästan kunna säga att jag hatar honom,
fast det är ju ett väldans starkt ord att använda
på någon som personligen inte gjort mig något ont, så det ska vi inte missbruka.
Fast, han har förstört en fest för mig och Helena och det känns ju faktiskt väldigt personligt.
Och vad är det då som är felet!? Varför gillar jag honom inte!?
  1. Han är ful
  2. Hans texter är dåliga
  3. Hans melodier är förfärliga
  4. Han sjunger på svenska
  5. Partydödare
  6. osv

Jag vet en till som inte gillar honom, Daniel, min handyman ni vet.
Kan det stämma!? Är det bara jag och Daniel som är vettiga i den här staden!?
Jo, det verkar så.
Men resten av Sverige då!?


Det är grått och regnar i Västervik just nu och har gjort heeeeela dagen, ha ha haaaa
Fast "underbara Lasse" kan ju säkert göra så det slutar regna, eller få er så tro att solen lyser, han verkar ju vara någon slags gud.

Ni kan gärna hälsa honom att han kan sänka volymen!



3 kommentarer:

  1. Heelt rätt jempa=) ja gillar´n inte heller. / Din festkompanjon

    SvaraRadera
  2. Ha ha. Du låter lite som en kärring nu Jennie. PMS eller? :)

    Du kanske ska fundera över vilka dina vänner är som väljer Winnerbäck framför er fest. Synd att skylla på en ovetande Lasse - känner jag.

    Jag gillarn som du vet och hade gärna varit där, men jag hade nog valt din fest - OM jag blivit bjuden!!

    SvaraRadera
  3. Jaaaao PMS is in the house! :D

    SvaraRadera