torsdag 6 maj 2010



HEEEY!

Vi lever men det var riktigt nära att jag dog när Daniel står och ska slita ut datorsladden och säger: Ska du kolla något en sista gång!? För nu kommer vi vara utan internet i två veckor!!!
NOOOO, sa jag då. Det går inte, det funkar inte, jag kommer dö!
Daniel, som för en tid sedan var datanörd nr1 känner sig helt till freds med det hela.. Efter att ha klättrat på väggarna i en vecka nu så blev mamma räddaren i nöden. Jag har fått låna deras mobila bredband. Jag har förklarat för henne att hon alltså kommer att vara utan internet (internätet som hon kallar det) i två veckor, och det var helt ok. TACK mamman!

Ne, nu har inte jag tid att skriva mer för tillfället men nu vet ni att jag är tillbaka iaf.
Jag ska iväg och fika med min mammalediga grannar nu, vi är 5 stycken, väldigt trevligt!

3 kommentarer:

  1. MEN TACK för lite update! Jag trodde nästan nåt allvarligt hade hänt på riktigt ;)

    SvaraRadera
  2. Typiskt att ni ska fika helt tidigt på morgonen också! KLOCKAN NIO? Skönt att du ha internet alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Haha, nä inget allvarligare än dålig uppkoppling, vilket är allvarligt för mig :P
    Nejnej, Johanna, vid 10:00 i flera timmar, varje vecka. Flytta hit och skaffa dig en bebis lite snabbt så får du också vara med :)

    SvaraRadera