lördag 24 april 2010

Mmmm, visst tänker man att den är sjukt god!
Noisette, det godaste som finns.
Fast den var rätt äcklig..
Jag hade föreställt mig att den skulle smaka exakt som sådan där sås som man kan hälla på mjukglass, som är såååå gott. Fast det gjorde den inte, inte ens i närheten faktiskt..
Jag gick och trånade efter den här chokladbiten i inte mindre än 4 dagar.. Nora och jag upptäckte den nämligen en måndag (varför ens gå och titta på godis en måndag!?). Men duktig som jag är så väntade jag ända tills fredagen innan jag köpte den, så var den en stor besvikelse..
Nora (godisråttan) gillade den såklart!
Nästa gång jag ska testa någon ny godissort, så ska jag även köpa något som jag vet att jag tycker om..
(Nu har jag har ju självklart ätit upp hela iaf, jag tänkte att jag kaaanske skulle vänja mig vid den suspekta smaken och den obehagligt fluffiga konsistensen men, nej!)

3 kommentarer:

  1. sådan mor sådan dotter? eller sådan gudmor sådan guddotter? tänkter gällande godisråttor =)

    SvaraRadera
  2. det är konstigt det där... Att man fortsätter äta även fast det inte är så gott... Jag menar det finns ju alltid godis man inte gillar i en godis-skål men ändå äter man upp dom när dom goda är slut... Why?

    SvaraRadera
  3. Stämmer in alltihopa Emma :)
    Ja, Kicki, det undrar nog alla tänker jag :D

    SvaraRadera