måndag 12 april 2010

Made by mamma Gitte

Nu är det 2 veckor sedan som jag lovade att visa lite bilder från när mamma (nagelterapeuten) fixade mina naglar..
Här kommer dom!

Det är en lång procedur det här ska ni veta.
Det tar ca 2 timmar, vilket är jäkligt jobbigt för mig som har svårt att sitta still..

Jag är den jobbigaste kunden mamma vet..

Klippta, filade och limmade.








Nästan klara, bara lite filning kvar.

Fila, fila, fila, fila!!!



Före..

Efter


Nu känner jag mig äntligen vacker igen, tack mamma!
Förutom att hålla tjuvar inlåsta så jobbar mamma med det här(REKLAM), så är det något ni undrar över är det bara att höra av sig till min mail: jumpingjempa@gmail.com
(Mamma, jag ska ha 50% av inkomsten, av kunder du nu får via min blogg).

7 kommentarer:

  1. Ser mycket bra och äkta ut. Mycket jobb också.
    Mam

    SvaraRadera
  2. Vart befinner sig mamman då? I Ankarsrum?

    SvaraRadera
  3. jag vill, till sommaren iaf :)
    hur mycket kostra kalaset?

    SvaraRadera
  4. Yepp, hon befinner sig i Ankarsrum och även ute på Gränsö. Ia, jag ska kolla upp det.

    SvaraRadera
  5. Då kanske man skulle försöka boka in sig nästa gång man åker till svärmor :)

    SvaraRadera
  6. Väldigt snyggt! Som sagt pris är verkligen intressant :)

    SvaraRadera
  7. Hihi, ja passa på och lyxa till det när du ändå är i Ankarsrum :)
    Jag ska ta reda på pris

    SvaraRadera