måndag 26 april 2010

JAG ÄR STOLT!

Igår var en stor dag. Leon min bästa son hade dansuppvisning på Bryggaren, inför 300 pers!
Ingen kan förstå hur sjukt nervös han har varit över den här uppvisningen, i flera veckor.. Det var nog inte många som trodde att han skulle fixa att vara med men det gjorde han!!! Och han var grym!

Klicka för förstoring!
(Han är den som det står Leon över huvudet med röd text ute på högerkanten eller det ser ut som ett litet rött sträck... "gubben" bredvid honom är hans kusin Ludde, dom två enda killarna, dom bästa!)
Jag erkänner, jag blev tårögd.
(Ni som känner mig vet att det inte tillhör vanligheten)

Leon, I love you!


(Jag filmade (såklart) men jag måste fråga danskungen ifråga om det är ok att jag lägger upp den)

3 kommentarer:

  1. Japp, tårar här med - men det tillhör ju vanligheterna :)
    Grymma grabbar vi har :)

    SvaraRadera
  2. Jag är en stolt mormor,och massor av tårar
    Fan var bra ni är grabbar.
    Kram Mormor

    SvaraRadera