onsdag 17 mars 2010

Smart


Det här fick vi med posten idag. Vi satt och förundrades över att det var rabatt på exakt de saker som vi brukar köpa. Bra skit tänkte vi!
Tills vi såg lilla rutan högst upp till höger "mina varor".
Ahaaaa.. Så det ÄR sakerna som just vi brukar köpa.
Känns skönt att det inte bara var jag som var blåst denna gången, utan Daniel med, underbart!
Vi är inte så rutinerade på det här med Ica kortet helt enkelt.
För er som undrar så är det jag som käkar
Mums mums (endast 80kcal styck) och Daniel står för chipsen (ca 1000kcal per påse).
Jag kan även passa på att rekommendera toapappret vi använder oss utav.
Det är mjukt och skönt att torka sig med. Men det bästa är att det räcker sjukt länge!
Skit i billiga varianter och tro på reklam gott folk!

1 kommentar:

  1. Jag känner mig skapligt gammal när jag står i affären och drar mitt ICA-kort.

    SvaraRadera