måndag 29 mars 2010

Ljuvlig helg!

Nu ska jag försöka göra en liten uppdatering av helgen som varit.

Jag börjar med helgens första dag, fredag.
Jag skulle ha varit och tränat men vaknade lite för sent så det hann jag inte, utan fick helt enkelt hoppa in i duschen utan att ha utfört någon aktivitet.. Sen skulle jag och Selma ha gått ner på stan men det hann jag ju självklart inte heller, så en kvart försenad för en fika med Mattias, fick Daniel skjutsa ner mig till stan istället..
Då tänkte jag att jag sen kunde gå hem istället, hann jag det!? Näää... Daniel fick komma och hämta mig och Selma..
Vi hade nämligen lite bråttom eftersom vi skulle vara hundvakt i Ankarsrum och "boysen" (som Gitte kallar dom) började bli lite smått kissnödiga.

När vi väl va i Ankarsrum så passade vi på att gå till stormarknaden, Ica Ankaret
Daniel fyndade!

10-pack strumpor för 99 spänn!

Otroligt snygga och tydligen väldigt sköna.
Han är helnöjd!

Mys i soffan.
Cesar är liiite besatt av bollar.

Kattvakt ingick visst i hundvaktåtagandet

På morgonen så tappade jag självklart min frukost på golvet..
Då kände jag att jag älskar hundar!
Jag slapp åtminstone att ta upp skiten och behövde "bara" fixa ny frukost.


På lördagen åkte vi till Västervik igen då jag och Selma skulle träffa min kompis Johanna.
Vi fikade med en sammanbiten Selma (hon gillar inte när jag är och fikar..). Sen gick vi en sväng på stan och shoppade fina paket åt våra män, utan någon speciell anledning, fan va snälla vi är!

Kvällen tillbringades hemma med godis och Helle.

Helle & Selma mys

Igår, söndag, så hade ju vi visning igen (återkommer om det) och då måste man ta sitt pick och pack och våldsgästa någon. Denna dag blev det mamma som blev den lycklige. Vi var även tvungna att ta med oss Sixten med tillbehör..

Råttan i transportburen
Han är faktiskt duktig


Här ligger han och slappar i mammas soffa.
Han kände sig som hemma efter ca 5 minuter.

Mamma och Birger bjöd oss både på lunch och middag, himlans trevligt!
Mamma hade även lovat att hon skulle fixa mina naglar, vilket hon självklart gjorde.
Jag är jätte nöjd och ni ska få se mina vackra naglar sen. Mycket jag ska återkomma med nu känner jag, ska försöka komma ihåg allt, inte lätt med en amningshjärna!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar din uppdatering! Bra jobbat! :)
    Bra att du lägger ut bilder, det är helt kul o se :) PUSS

    SvaraRadera
  2. Helt bra att du tycker det! :) Puss!

    SvaraRadera