måndag 15 mars 2010

Latmask

Så här lat har jag varit idag.
Och nu har jag självklart dåligt samvete, så nu ska jag ta den underbart vackra barnvagnen och gå ut på en kvällspromenad. Den vackra bebisen får självklart följa med!
Jag går dock inte ut och går utan anledning om ni tror. Ne, jag kände nämligen igår kväll att jag luktade lite svett men eftersom jag inte gillar att duscha utan att ha utfört någon aktivitet, så ignorerade jag svettaromen. Jag hade inte tänkt att utföra någon form av aktivitet under kvällens gång heller.
Hmm, tänker ni, hon måste ju ha gjort något eftersom hon luktar svett?..
Nae, men jag kan ha glömt att ta på mig deo. Sen kan det även va så att jag bara luktar sur bröstmjölk helt enkelt..
Idag hade jag faktiskt tänkt att träna men jag "hann" visst inte det..
Så nu ska jag gå tills jag blir svettig så att jag måste duscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar