torsdag 18 mars 2010

I made it!!!


Favvo jeansen är knäppta! Och Selma är nu 3 1/2 månad, jag är nöjd!
Men tro inte att jag är smal än bara för det.
Jeansen är lite stretchiga och det "väller över" rätt bra. MEN de är knäppta!
Jag testade när hon var 1 månad men då fick jag inte ens upp de över röven.
Jag är inte tjejen som hoppar i jeansen direkt efter förlossningen. Här får man kämpa!
Tänker att man gillar sin kropp mer då, när man själv byggd upp den liksom.

Det är ju torsdag idag vilket betyder vägningsdag för mig. Det gick inte strålande men åt rätt håll. Jag skiter i det idag, jag kan ju ha mina jeans!

5 kommentarer:

  1. Kanonrolig blogg du har Jennie! Känner igen mig i allt :) Kramar Karin

    SvaraRadera
  2. Härligt Jempan! Vad duktig du är <3

    SvaraRadera
  3. Jag har länkat till dig på min blogg. Hoppas det är okej?!

    SvaraRadera
  4. Tack, tack :)

    Det är helt ok Charlotte :)

    SvaraRadera
  5. Nu vet jag vilken Karin, tack :)
    Kram!

    SvaraRadera