söndag 14 mars 2010

How to push it!?

Ni ser väl skillnaden på dessa tuber va!?
Idominen rör aldrig Daniel för det är massa farliga ämnen i och blablablaa..
Tuben är helt perfekt!
Användaren (jag) har alltså här tryckt på tuben på det perfekta sättet, på rätt sätt!
Inotyolen rör han däremot..
Det här är fan inte ok! Ser ni vad ful tuben är nu!? Helt förstörd!
Jag känner att jag nästan måste köpa en ny, så vi kan börja om från början liksom.
Jag har med använt Inotyol och då verkligen försökt fixa till tuben men när Daniel sen kommer med sin feta tumme så är allt mitt jobb helt förstört..

3 kommentarer:

  1. Tror vi har en perfektionist i familjen....Hos oss är det tvärtom :) Heja Daniel!

    SvaraRadera
  2. Jag måste också ställa mig på daniels sida i den här frågan. Utan tvekan. Detta trodde jag inte om dig jennie, att du var en tubfacist!

    SvaraRadera
  3. Hon har ju PMS - thats the problem - inte Daniels sätt att trycka på tuben - egentligen. Sen ä den där tuben omöjlig att hålla snygg hur man än trycker - idomin tuben är ju i följsam plast mot nån aluminiumvariant på inotyol. En sak är dock riktigt säker - innehållet i den fula tuben är 1000% bättre än den fina - oavsett ingridienser.

    SvaraRadera