måndag 1 mars 2010

Här har vi det!


Nu har Daniel och jag målat upp ett tjockisdiagram åt mig.
Jag har vägningsdag på torsdagar, för att Selma föddes en torsdag.
Det här diagrammet börjar den 31/12 alltså när Selma var prick 4 veckor.
Eftersom jag INTE bantar utan tränar men äter vad jag vill, så är inte den 1/7 något slutdatum utan jag tyckte bara att det var ett snyggt avslut på diagrammet helt enkelt.
Nu längtar jag tills på torsdag så att jag kan få göra ett nytt streck, som förhoppningsvis går neråt!

Det går saaaakta men säkert neråt iaf, vilket jag självklart gillar!

Idèn om detta diagram hittade jag här http://jackieandi.blogspot.com/
Det var så bra att jag var tvungen att göra exakt likadant, härmapan!

5 kommentarer:

  1. åhh vilket fint diagram :)kurvan ser ju riktigt bra ut. helt åt rätt håll. synd att jag inte kan vara din träningskompis, känner att jag vill vara en del av diagrammet!

    SvaraRadera
  2. Aa, visst är det fint! :)
    Ja, eftersom du nu inte behagar att bo nära mig så får jag hålla dig uppdaterad här istället..

    SvaraRadera
  3. Du att den där idén tänker jag sno, fast tvärtom. Ett "gå-upp-diagram". Har gått ner 10 kg sen Nellie föddes och jag vägde 63 på förlossningen - do I need to say more? SÅ nu har jag inhandlat 5 kg Gigant Pro Mass - så det dricks milkshakes för fulla muggar här nu!

    SvaraRadera
  4. Hihi, gör det!
    Jag snodde med idèn av en annan bloggare, http://jackieandi.blogspot.com/
    Kan tro att det är mycket svårare att gå upp i vikt än ner.. Så drick på nu!!!
    Jag stör mig inte på mina extra kilon så mycket just nu faktiskt! Fast dom ska ändå bort! :D

    SvaraRadera