tisdag 9 mars 2010

Bye bye Jurastigen!!!


Så här vacker var våran lägenhet när vi köpte den..




Vi säljer våran lya! Kom och köööp!

Jag säger bara det att Daniel, han är en riktig hanyman han!
Kolla själva
www.svenskfast.se

Det här är anledningen till varför vi är lite stressade..
Man samlar lätt på sig för mycket skit som inte får synas på bild och på visningar osv.
Så nu bor kliniskt rent i ett par veckor framöver kan man säga.
Vart ska vi flytta!?
Det får ni se vid ett senare tillfälle, haha!

5 kommentarer:

  1. Shiit! Vilken skillnad :) jag har aldrig sett "före" bilderna. Nu förstår jag hur bra daniel är, kan han fixa vårt kök? gärna nu? i en hyresrätt?
    och STORT grattis till flytten!! HURRA HURRA!!
    ska bli skit kul att hälsa på! (för jag antar att det är det vi pratade om innan vi åkte, och inte något nytt?)

    SvaraRadera
  2. Så fin eran lägnehet var :) Skitsnyggt! Kramar

    SvaraRadera
  3. Halloj! Vad fint ni har det :)Men ni som har ett kök med stor fläkt och öppna hyllor bredvid.. hur fungerar det med allt matfett? Har ni haft på problem med det på de grejorna runt spisen? Jag och Kalle ska renovera köket nu i maj och har kollat lite på en liknande variant som ert kök.. men jag är orolig för matfettet :)Kramen!

    SvaraRadera
  4. Grattis!! :) Men vart har ni gjort av ALLT??
    Hoppas ni får bra med cashisar för lägenheten :)

    SvaraRadera
  5. Tack, tack, tack! :)
    Johanna, han fixar om ni fixar tillstånd och virke ;)

    Kör på Minna! Jag kommer alltid vilja ha så som vi haft i köket nu. Det har absolut inte varit något som helst problem med matfett. Många har även undrat om det inte blir dammigt. Men det blir det inte. För sakerna vi har på hyllorna använder vi nästan varje dag. Saker som man inte använder så jätte ofta har vi i lådorna under. Assistent och mixer som tex inte används varje dag, fast som är snygga måste man ju torka av ibland såklart :)
    Lycka till!
    Så hoppas jag att jag kan få komma och titta på resultatet någon gång :)
    Kram!

    SvaraRadera