tisdag 16 februari 2010

Work that ass!


Så, nu har jag och mitt feta arsle varit och tränat. Sjukt skönt! Det är ca 6:e gången jag är och tränar sen jag pressade ut Selma. Tyvärr så kunde jag inte träna när jag var gravid för foglossning och andra "gravidkrämpor".. Så på förlossningen vid invägningen pekade vågen på 89,9kg under 90kg iaf! Haha! 25kg lyckades jag gå upp, helt fantastiskt! Nu är Selma snart 11 veckor och jag väger 16kg mindre, bara 9kg kvar till "startvikten". MEN nu är det som så att jag hade lyckts tjocka på mig lite innan med men det får vi se när jag fixar. Det här är minsann inga gravidkilon som rinner av en som så många snackar om. Jag får fan kämpa och det är säkert för att jag har blivit så gammal.. Men just nu känns det bara kul! Det har dock hänt något väldigt konstigt med mig. Jag har känt att jag inte bara tränar för kroppsformens skull, utan även för min hälsa!!! Det måste ha med åldern att göra..

6 kommentarer:

  1. Hahaha! Najs Assss syrran :)

    SvaraRadera
  2. Shit Jennie hur många knäböj har ju gjort!? /beyonce

    SvaraRadera
  3. Ca 500 om dagen/Beyonces mommy

    SvaraRadera
  4. Du är galen(vacker)
    Mamma

    SvaraRadera
  5. Jag tror du har köpt underkläder på Lindex. :D

    SvaraRadera
  6. Hahaha, just det! Fan tyst Helle :D

    SvaraRadera