måndag 22 februari 2010

GÄÄÄÄÄSP!!!


Jag har faktiskt inte skrivit ett knyst om den här snön som ligger så fint utanför våra dörrar. Jag har inte klagat speciellt mycket på den heller.. Fast nu börjar jag bli sjukt trött på den här äckliga snön! Jag har under hela tiden försökt att trotsa den genom att ändå ge mig ut och gå, minst varannan dag. Selma gillar det faktiskt väldigt mycket och man ställer ju upp för sina barn såklart! Fast nu går det knappt att ta sig fram med vagnen längre (jag tänker även väldigt mycket på er rullstolsbundna). Problemet är alltså inte att det är kallt, för jag har inte frusit en enda gång.
Problemet är att det är jävligt mycket snö, för mycket!

3 kommentarer:

  1. Du får väl pilla dig ut på landet nån dag! Här har vi fina promenadvägar vett du.

    SvaraRadera
  2. Måste säga att jag allt tycker om din blogg väldans mycket :) Jag har övergett min gamla och joinat dig på blogspot numera. Får se hur länge det håller i sig denna gång. Peace!

    SvaraRadera
  3. Jessica jag törs ju inte åka bil till landet nu ju!
    Tackar, tackar Cissi! :)
    Åh, kul, jag gillade ju din blogg jätte mycket, så det måste jag in och läsa sen :)

    SvaraRadera